the hard way


Jag är så himla arg nu, så ursäkta för nedstämdhet och arga utlåtanden från min sida idag. Jag har råkat på en ordentlig infektion i foten och får INTE gå på den för då kan det spridas och bli värre. Ska sitta inne, stilla och vänta tills pappa är klar med sitt möte så ska vi till sjukhuset och hämta ut pencillin. Why me? Inget jobb på stan idag, ingen Sushi med Anna som jag verkligen sett fram emot. Blir så förbannad att jag alltid ska råka ut för skitgrejer. Hatar att vara stilla och inte göra något - tack och lov att jag har min cykel i alla fall. Det kan inte skada att cykla, för då bryter jag nog ihop av rastlöshet tror jag. Gick bra i morse på cykeln i alla fall, så länge man inte går emot något med foten eller stödjer sig på den så...
Blä blä blä, tur att det är myskväll som väntas ikväll i alla fall, men denna helg kommer göra mig TOKIG om jag inte ens får "gå", får la skaffa mig ett par kryckor i så fall. Nu ska jag fortsätta vara arg och tycka att världen är orättvis på grund av mitt lilla i-landsproblem. Hej!


...ledsen Julia i Kroatien pga sjukdom...


Eminem - Till I Collapse





Kommentarer
Postat av: Anonym

tråkigt:( men var nästan rätt så väntat. men kan inte träna så mycket varje dag som du gjort utan att kroppen tillslut säger ifrån och tar skada, tyvärr!

2008-10-10 @ 10:46:57
Postat av: Julia

Svat till Anonym:

I detta fall handlar det INTE om för mycket träningt, kunde ha hänt vem som helst. Har fått in bakterier i en blåsa och det har blivit en infektion - även en soffliggare kan drabbas av det!

2008-10-10 @ 11:11:08
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja, men du har ju fått en blåsa pga av att du haft på dig träningskorna, och medans du haft blåsa o gått för mycket med blåsan..sen har det blivit infekterat. handlade inte benhinorna om för mycket träning heller då tror du?

2008-10-10 @ 11:19:51
Postat av: Julia

Svar till Anonym:

Det är jag MYCKET medveten om. Och i detta fall är det främst av träningsskorna men kan även uppstå i vanliga skor oxå såklart. Menar bara att denna händelse kan ske även för den som inte tränar.. Jo, benhinnorna handlade om för mycket belastning därav skada, det vet jag väl!!

2008-10-10 @ 11:29:20
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Anonym

tror inte de är bra att träna när du har en infrktion.. inte alls.. farligt

2008-10-10 @ 11:59:36
Postat av: S

Men ärligt. Vad är det för jäkla kommentarer du får? Någon som absolut inte har något bättre för sig än att lägga sig i ditt liv :) Antagligen bara avundsjuk för att denna person själv inte tar sig utanför dörren om dagarna. Jag känner inte dig men brukar läsa din blogg. Jag tycker det är intressant eftersom jag själv tränar mycket. Fortsätt så :)

2008-10-10 @ 12:30:39
Postat av: Julia

Svar till Anonym:

NEJ ! Och jag tränar ju inte nu heller, tack.

2008-10-10 @ 12:42:52
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Julia

Svar till S:

Thanks alot, äntligen ngn som fattar :D

2008-10-10 @ 12:43:19
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: S

Har du silikon bröst föresten?

2008-10-10 @ 12:58:23
Postat av: Anonym

Det är inte samma S som skrev det tidigare inlägget som frågade om dina bröst.. för det skiter jag fullständigt i. Du kan ju kolla ip-adressen iallafall så det kvittar ju :)

2008-10-10 @ 13:00:29
Postat av: Julia

Svar till S (2):

Nej.

2008-10-10 @ 13:30:05
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: J

men shiit, vad mkt snack att du tränar mkt och så. de är väl bättre att göra de än att inte träna alls. Jag tror att du är enså du anonyma personen om du ska säga nåe till henne så kan du iallfall tala om vem du och och så. DU kanske inte vågar stå för de du skriver.ja säger som du julia, man kan få dessa jekla skavsår av allt, har själv haft de och de behöver verkligen inte beror på att du tränar för mkt. Fortsätt njut av livet och var rädd om dig! psst, är själv en person som älskar att träna.

2008-10-10 @ 16:57:14
Postat av: Elin

Va fasiken gör det om det nu skulle vara så att hon tränade för mycket. vad har "anonym" med det att göra? varför allt detta elaka snack fram o tillbaka hela tiden? Vem är du att säga att hon tränar för mycket? Vore tacksam för svar då jag rätt rejält börjar tröttna på denna anonyma bloggmobbning, inte bara på denna blogg utan på de allra flesta bloggar? Handlar det om avundsjuka? För jag tycker inte att det verkar handla om att man bryr sig om personen, och oroar sig för att denne äter för lite eller tränar för mycket? För mig verkar det som att folk är ute efter att få vara lite jävliga mot andra? eller?

2008-10-10 @ 19:59:46
Postat av: Julia

Svar till J:

Haha, det är så kul att se hur mkt energi folk lägger ner på andras liv, stackars människor. Men du har helt rätt i det du säger och jag tränar, äter, sover, u name it - hur mkt jag vill, sen får alla säga Vad dom vill, men det rör mig inte i ryggen :D ha en bra kväll!

2008-10-10 @ 21:58:16
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Julia

Svar till Elin:

Jag håller helt med dig, och som jag skrev i kommentaren ovan - hur orkar folk alltså :) och att dessutom vara "anonym" och inte stå för sina åsikter, är i mina ögon en aning vekt. Tack för orden Elin! (snart har du skorna också) :P

2008-10-10 @ 21:59:47
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Fanny

Gumman då vilken otur=( Lider med dig! Du får krya på dig(eller hur man säger:p) Miss you hun!!

2008-10-10 @ 23:46:06
URL: http://blomfanny.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Oavsett vad infektionen beror på ska du nog vila dig från träningen (även gå, cykla etc..) Annars kommer det förmodligen bara bli värre. Å läkningstiden kommer förlängas. Ta det lugnt över helgen så ser du hur det känns efter ett par dar. Övervägde själv att dra iväg till gymmet imorse trots att jag visste att jag hade feber MEN det slog mig sen att va fan, kroppen är sjuk, vila är den bästa medicinen. Krya på diig.

2008-10-11 @ 15:41:44
URL: http://alexzandra.blogg.se/
Postat av: ShadyBoy

:D

2010-08-20 @ 22:38:15
URL: http://justshady.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0