the pretender


Idag har varit en skön lördag. Började med att cykla lugnt imorse, med tanke på min benhinnor och att jag måste ta de lugnt för att jag varit sjuk. Efter lite frulle och dusch gick jag och pappa ut - började på MM Sports där jag handlade ett par nya urmysiga GASP mjukis, sååå sköna och mysiga. Kollade in Better Bodies hotpantsen, gillar dom skarpt men känns lite för korta för att träna i på gymmet, så väntar med dom, men kommer säkert köpa dom snart.. Sen parkerade vi bilen och strosade runt i Haga, riktigt mysigt där med fina hus, restauranger och mysiga cafén och butiker. Fanns mycket kul, och kanelbullar ööööverallt (är det Kanelbullens Dag, så är det), tror jag sett dom största kanelbullarna i hela mitt liv, stora som tefat, och jag skojar inte. Köpte även ett underbart te i en tebod där, tror det hette Buddha-blandning. Sen åkte vi till Backa, köpte lite nödvändigheter, pappa köpte träningsbyxor, jag blev pålurad någon jävla Omega 3 som jag redan har hemma, ska stämma det där företaget, m.m. Pappa släppte av mig i stan så jag gick runt en sväng. OOCH - fick med mig en urmysig grå tröja från HM som jag egentligen inte hade råd med, plus ett par underbara träningsbyxor (Puma) från Intersport (bilder kommer på allt). Hemåt efter besök hos Mimmi och sen åt jag lite Caesarsallad. Jag och pappa har kollat Svensson Svennson - älskar det programmet, och bara chillat. SKÖNT! That´s it. Later!





Kommentarer
Postat av: Anonym

hur ser den gråa tröjan ut då? : )

2008-10-04 @ 23:42:56
Postat av: Julia

Svar till Anonym:

Stor och mysig.. bild kommer =)

2008-10-04 @ 23:57:48
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Anonym

gott med kanelbulle:) åt med det igår.. just ja, varför kommer det sig du blivit vegetarian? vart kan man hitta den affären i gbg? MMsports?

2008-10-05 @ 12:07:34
Postat av: Julia

Svar till Anonym:

Ja, de e grymt gott :) Jag tkr inte om kött.

Den ligger vid Skanstorget, på vänster sida om man kommer från Vasa-hållet... :)

2008-10-05 @ 12:50:39
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Anonym

aha okej, tack. ska dit o kolla då=) tycker du inte ens om kyckling?:O så det har inget att göra med att du tykr synd om djuren? hur får du i dig tillräckligt med protein då?för verkar som du ej äter pasta osv.. va äter du då lixom?:)

2008-10-05 @ 12:54:17
Postat av: Julia

Svar till Anonym:

gör de ! nope, äter inte kyckling, men endel fisk.

pasta har inget med protein att göra, kolhydrater där. jag får i mig ordentligt, no worries. vem är så nyfiken på just detta :D?

2008-10-05 @ 13:04:23
URL: http://juvlijja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0