I don´t know what I said



Dagen startades med ett cykelpass och sedan frukost. Dusch och lite städning innan vi begav oss ut i det fina och friska vädret. Köpte oss en sladd som man kan koppla mellan datorn och TVn, (tyvärr  har vi inte fått det att fungera än men). Jag köpte ett par helsköna träningsbyxor från Nike och sen kollade vi runt lite och tog en fika på Condeco, jag och mina grabbar. Mums för Bran Muffin - helt klart en fet tumme upp! Handlade lite och drog oss hemåt. Ikväll är det film som gäller och imorrn väntar gymmet - weehooo I´m back. Ska kolla massagetid också, så jag kan få ordning på min nerv som är i kläm från asset och neråt (skumt). Ska följa brorsan till tåget också, men innan det ska vi fika med mera. I veckan ska en hel del saker kollas upp, styras och planeras - I´m so exciting! Have a nice evening. Küss




Kommentarer
Postat av: Anonym

hej. jag skulle tycka att det var kul om du kunde skriva in ngn gång i veckan vad du har ätit under en dag :) typ som en mat dagbok eller nått :).. ge ut lite tips om mat och träning :).. går du på ngn diet eller hur går du ner i vikt? om det är viknedgång du strävar efter?



Kram

2008-10-12 @ 22:31:42
Postat av: Alexzandra

Condeco´s pistagemuffins är det iaf orgasmvarning på!! :))

2008-10-13 @ 08:32:41
URL: http://alexzandra.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart köpte du byxorna? stadium eller intersport eller?.. :)

2008-10-13 @ 11:15:31
Postat av: Julia

Svar till Anonym:

Intersport :)

2008-10-13 @ 11:28:50
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Anonym

i nordstan?

2008-10-13 @ 11:38:15
Postat av: Julia

Svar till Anonym:

Yes!

2008-10-13 @ 12:58:16
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Julia

Svar till Anonym:

Ja, det skulle jag kunna försöka göra under veckan som kommer. Jag är inte ute efter att "gå ner i vikt" just nu, mest känna mig bekväm i min kropp och det gör jag när jag tränar hårt. Men en matdagbok för en dag skall jag allt slänga ihop om du vill det :) kram!

2008-10-13 @ 13:01:29
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja, det skulle vara jätte kul om du kunde göra det :) jag tycker oxå att det är kul att du svarar på frågor som man ställer til dig :), vissa bloggerskor svarar inte ifall man skulle ställa en fråga om ngt, men dt gör du och det tycker jag är bra :) kram

2008-10-13 @ 19:06:01
Postat av: Anonym

Svar till Anonym:

Självklart! Ska fixa det när jag känner att jag får till något bra. Klart jag svarar, kanske inte händer på direkten men svarar de gör jag - om det inte är idiotfrågor (vilket det ofta kan vara) ibland känner man att man behöver svara då oxå iofs men.. Kram

2008-10-13 @ 20:13:34
Postat av: Julia

Svar till Anonym:

Självklart! Ska fixa det när jag känner att jag får till något bra. Klart jag svarar, kanske inte händer på direkten men svarar de gör jag - om det inte är idiotfrågor (vilket det ofta kan vara) ibland känner man att man behöver svara då oxå iofs men.. Kram

2008-10-13 @ 20:21:02
URL: http://juvlijja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0