turn back time


Glömde att berätta om en rolig sak pappa gjorde på väg hem från affären förut när vi handlat;
- Vi var som sagt på väg hemåt, pappa (som alltid tycker framrutan är smutsig var tvungen att tvätta vår lilla hyrbils ruta med spolarvätskan), och vi märkte då att det var ett jädrans tryck i vätskan, så vi skrattade alla tre. En kort stund därefter saktade han in, både jag och Elias undrade varför han gjorde det mitt i uppförsbacken. Så drog han på spolarvätskan allt vad han kunde, gasade som tusan iväg och började gapskratta. Efter en halv sekund förtod vi båda vad han gjort - Det gick några "coola tonåringar" på trottoaren bredvid gatan vi körde på samtidigt som pappa stannade till och tryckte på med sin speedade spolarvätska, så han ville självklart skvätta ner dom där coolingarna. Och tydligen lyckades han som han tänkt för dom kollade bakåt efteråt - Oj vad vi skrattade.

Lite kul har vi allt haft med hyrbilen, men jag kan nog tala för alla när jag säger att vi verkligen saknar vår pärla.
Jag var bänkad framför Miami Ink förut med en hemmagjord honey/nuts frozen-thing (typ). Och sen kollade vi en stund på " Se upp för dårarna " Så grymt bra. Jag, min klant brände popcorn så det stod härliga till, luktar fortfarande bränt här inne - blä. Men sen bestämde jag och brorsan oss för att kolla en film på datorn, blev Blind Dating - kan rekommenderas! Upp till gymmet tidigt imorrn, inviga nya träningbyxorna plus ett linne... Shingshong, Natti!





Kommentarer
Postat av: Shagy

En annan variant av Gratismakeup.se. Här tjänar du istället lättare poäng och får fler erbjudanden om vad du vill växla in dina poäng till. För varje värvad medlem får du 1000 poäng. När du tjänat ihop 9000 poäng kan du byta in det mot en biobiljett, 17 000 poäng kan du byta in det mot två biobiljetter. När du tjänat 20 000 poäng kan du byta in poängen mot kontanter, alltså 200 kr, sen så fortsätter det så! Bli medlem här, http://www.market2member.com/invitation.jxp?uid=8a4cfeca-0b9f-402c-8f6d-f1a71b445c9b

2008-10-13 @ 09:44:14
URL: http://shagy.blogg.se/
Postat av: Fotograf Max

Du har väl inte missat tävlingen om en gratis photosession på bloggen va? Det är bara ett måste inför julen och den kalla bitande höst vinden :)



http://lightroom.blogg.se/2008/october/tavling.html

2008-10-17 @ 14:58:17
URL: http://lightroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0