with open arms


Igår var en mysig dag, jag tryckte dock bullar och Mammas nybakta bröd, men det var gott för stunden. Skulle åkt in till Karlskoga, men hoppade det. Saknar dig Jenny! Hemma var jag gärna med tanke på våra småttingar som förgyller. Min favorit (om man nu Måste välja) är den lilla ljusa - jag ska snart komma på ett namn, har gjort en lång lista på namnexempel, ser ut som att hon får ljusblå ögon, hoppas hoppas... Vi myste igår kväll nere i köket och hon kröp in i min tröja (bilder kommer), så underbar. Jag och Mamma tog oss en timmas kvällspromenad vid sjön, riktigt skönt.

Igår kom *Första snön* också, och imorse låg ett vitt täcke över gården och trädtopparna. Jag blir så glad och får ett skönt pirr i magen när första snön kommer, så är det varje år. Synd bara att det typ blev slask-snö nu, inte lika roligt. Då kan man ju inte ha snöbollskrig ;D
Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen åka hem till Götet, ikväll blir det mys med pappa och massa gott.. Blir inget Halloweenfirande för min del denna helg. Ska jobba och träna istället, men kanske tvingar med mig någon filur ut på lite bus-eller-godis, tssss..... Vann föresten (hör och häpnad) en fototävling, så det ska bli riktigt spännande !! Bye.


- En av de bästa låtarna genom tiderna, enligt mig. Lite minnen också. -

Toppen, Estet & Hubler - Vi vet hur det känns







Kommentarer
Postat av: camilla

för stunden?haha de är klart, de är ju inte gott efteråt;) grattis till tävlingen :) gott med helg, blir massa gott för mig med, chooooklad och bröööd:) kankse kan ses till veckan och ta dendär fikan? :)

2008-10-31 @ 10:30:37
Postat av: D

mysigt med snö! :)

2008-10-31 @ 14:28:18
URL: http://dennisnikou.blogg.se/
Postat av: Julia

Svar till Camilla:

Haha, ja det är ju godare att vara sugen på det sen äta, men inte detsamma efteråt :D

tack så mkt :) jaaa, ska göra panini med tomat o mozarella till mig o pappa ikväll, mums! Och glass ;) absolut :)

2008-10-31 @ 17:02:57
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: ♥ bella

Vadå Bröd ?? Äter man inte det annars också ?:)

2008-10-31 @ 19:23:43
URL: http://buus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0