weak as I am


Min pappa är så söt - hade mobilen i skåpet på gymmet, och pappa trodde jag skulle vara hemma runt 7, som jag brukar, glömde säga exakt tid, så han hade ringt massa gånger, messat och blivit orolig. Så han tog sig en sväng ut med lånebilen och letade efter mig (litegrann), så söt. Så ringde ja honom när ja såg alla samtal - så möttes vi upp.. Inte meningen alls ju, trodde jag sagt att jag skulle köra S-Core passet som börjar 19.40, efter bandet (blev 2.5 tim. idag). Pappa var sugen på blåbärsglass så vi svängde förbi Spar, skulle kolla om det fanns pepparkakskrydda och Pangasfilé samt Funlight Apple- men icke. Lite ovant "by the way" att leta efter sin egna bil och så ser man den inte, utan det var en A4a Kombi 1.8 vi skulle åka i istället, hehe.. Men om ca en vecka får vi tillbaka vår pärla. Har kollat Desperate H och är verkligen heeelt slut. Kollade även Galileo på Kanal 9 med, maaasssa snygga bilar - me love! Nu ska jag snart sova, tror jag, sjukt trött!! PussochGodnatt.




Saknar dig älskade Mamma !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0