you still running


Idag ska jag mysa med Mimmi i det underbara höstvädret. Ska sätta på mig min nya, grå, gosiga tröja dessutom, bättre kan inte en måndag bli.. Har nyss ätit frukost - sent, jag vet. Men försov mig visst. Skulle upp 08.30 men alarmet på den jädrans telefonen var ju knäppt så jag vaknade 10.30. Upp på cykeln, körde en timma och nu blir det dusch, för ooh my god vad svettig jag blev, haha - fresh! IFK-Hammarby ikväll, skall nog skådas hemifrån, gymmet innan detta.. Annars ska jag gå ut och ha en underbar dag mina vänner! Gör de ni med.. Bye!



Kommentarer
Postat av: Anonym

hur orkar du`?

2008-10-06 @ 18:32:18
Postat av: Julia

Svar till Anonym:

Orka?!

2008-10-06 @ 19:50:30
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Anonym

vadå? har du ingen bra metod att orka träna så mycket?

kan du tipsa eller nåt?:D

2008-10-07 @ 16:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0