all that I need


Vaknat för en halvtimmas sen, men vaknade av att jag frös, inte roligt att vakna upp till, det första man gör. Men i våran lägenhet är det sjukt kallt när de börjar bli kallt utomhus, vi har sagt till Wallenstam men en förändring tycks inte göra någon verkan. Tog mig en kopp te innan jag slog på datorn, så nu ör jag lite varmare i alla fall. Sjuk får jag INTE bli, inte tid med det nu. Skönt att lägga sig i ett solarium sen och bli varm och förhoppningsvis lite brunare.
Ska snart ut och gå en morgonwalk och i eftermiddag är det ju dax för Body Combat på Sportlife, FUN! Jag och Charlotte ska köra hårt nu alltså, snyggast kropp vinner, hehe! Nu ska jag slänga på mig träningsklädena och gå ut i höstvädret, Later!







Kommentarer
Postat av: Anonym

hur länge är du ute o går på morgonen?är du ute och går varje dag?

2008-09-18 @ 10:16:23
Postat av: Julia

oftast en och en halv timma. Yes det är jag! Kan hända att det hoppas över en dag beroende på om man kanske är ngnannanstans eller inte mår bra, men annars är de varje dag som gäller :)skän start på dagen!

2008-09-18 @ 10:23:55
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: bella

haha Jag vet, visst är det sjukt.. Men det där går över! Nötter äter jag lika mycket haha..

2008-09-18 @ 11:25:03
URL: http://buus.blogg.se/
Postat av: bella

haha Jaa :) Jag fick ju dille på det jag också ett tag.. Levde på digestive! :) Har du några roliga ställen o gå på där nere ? :) Hur är vädret ? Kallt ?

2008-09-18 @ 12:45:33
URL: http://buus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0