attention


Imorse kollade jag klart på det sista av filmen som ja inte orkade se igår kväll, man behöver ju sin skönhetssömn - aiiight - ! Filmen var Bring it on Again, ääälskar såna där filmer alltså, riktiga chick flick och Highschool filmer äger ju, haha. Efter filmen tog jag mig en och en halvtimmas powerwalk med hög puls, det var uunderbart! Är så skönt att vara igång igen och det går bara bättre och bättre, nästa vecka ska jag och Charlotte till Sportlife, shuhuuu... Like I said before, I´m so overloaded !
Nyss ätit upp gröten och hällt i mig massavis av vatten. Borde hoppa in i duschen nu och ner till stan, kolla runt på lite nya träningskläder m.m. Och sedan träffa Michelle och Cissi för att prova kläder till visningen och fika.
Kanske blir Värmland nästa vecka. Vi får se. Saknar Anton och Mamma, Elias träffade jag ju nyss. Anton som för övrigt snart får egen lya i Karlstad, egen lya före mig, haha, men så är de...
Nu blir det lite situps och sen dusch. Puss på er ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0