by my side


I MADE IT ! Och det var faktiskt ingen match alls, okeeej nu lät jag kanske lite för tuff, jag mådde illa upp för sista backen som jag tog i, gav max typ hela vägen, och väl framme dröp det svett från mig (mys), men ändå, det gick på 45 min, känns inte som att en utmaning (som jag trodde det var, nåja lite i alla fall) skall ta så kort tid?! Men jag kämpade ju och jag blev trött i alla mina muskler nästan, så jag är ändå nöjd! Och någon pannlampa behövdes inte. 
Blev väldigt överraskad när jag hörde en bil sakta in bakom mig (precis innan jag skulle sväng in på våran grusväg), och trodde genast det var mamma som kom hem från Kga, men icke. Det var Jenny och Micke som hade kört ifatt mig för att se om jag verkligen cyklade som jag sa och i så fall hur det gick, haha! Dom e la goa. Snackade lite och sen skildes vi åt. Kände att jag hade massa mer energi kvar, så tog med min vovve ut på en liten tur, men hon var ju en så kallad "LATHUND" helt sjukt, - hon är verkligen den som alltid är först och springer som en tok när vi är ute annars. Nu fick jag ropa till mig henne gång på gång hela tiden, och hon ville hellre stå still och kela istället för att motionera. Trodde nästan att det hade något att göra med "de troliga" valparna hon förhoppningsvis har i magen (som vi som sagt inte är säkra på) men det visade sig att så var inte fallet; - För när jag tillslut tröttnade på att hon var så seg, och vände, då började hon få tillbaka sitt vanliga speed och sprang hemåt, lathund, som sagt! Nu ska jag och mamma mysa, så fort hon kommer hem. Bilder kommer ! Puss


Kommentarer
Postat av: emelie

haha jaa, eller jag såg dig, du såg mest förvånad ut ;D

2008-09-12 @ 21:53:58
URL: http://emmmelien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0