dream of



Nu ska jag ut på promenix. Tror jag har träningsvärk i varenda muskel i kroppen idag alltså, men mest i ryggen. Jag älskar träningsvärk, så det gör mig iiiinget alls! Pappa hade haft trevligt igår och kom hem strax efter att mitt sista inlägg skrevs. Vi snackade genom gymmet så idag blir jag medlem, weeho! Hoppas det inte är fullt på MRL passet nu, och hoppas jag får upp lilla partypinglan Scarlett. Ska ringa och kolla om det finns plats kvar på passet efter promenaden.
Ha en go dag så länge! Ciao!



Kommentarer
Postat av: sanna

äter du godis, kakor, chips o sånt nångång?bara bröd på helgerna va, om ens då?kram

2008-09-19 @ 09:31:04
Postat av: Julia

svar till Sanna:

Hej!

Om jag är sugen på det på helgerna så sjklart gör jag det isf. Men har inte varit det på jättelänge, så ser då ingen anledning att äta det. och ska jag välja på godis och chips så väljer jag nog chips, men det har jag in proncip slutat med. som sagt så är bröd ngt jag verkligen Älskar. Grönsaker med dip är oxå en stor favorit! :) MVH J

2008-09-19 @ 10:34:16
URL: http://juvlijja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0