from the show


Underbart höstväder idag också, riktigt friskt och soligt till och med. Var hur skönt som helst att gå, då glömmer man gansk snabbt bort den hemska smärtan i benhinnorna, och även knät idag. Men kör man som sagt på hårdare så går de över efter en stund, dock inte så hälsosamt kanske men..
Nyss slängt i mig lite gröt, och funderar på att gå iväg och sola, var ett tag sen nu och det skulle verkligen vara skönt. Får nog bli en stund i solariumet om en stund, punkt. 
Ikväll är jag själv hemma, pappa skulle på vinprovning med jobbet, så ska nog styra en egen liten myskväll härhemma, kanske kolla på Idol (om det visas idag) som jag bara sett ett avsnitt av. Från en sak till en annan så börjar mitt shoppingsug kännas riktigt ordentligt nu, tur att ja inte haft tid att gå på stan senaste dagarna, men ska nog ner en sväng imorgon, hmm. Får hålla i mig helt enkelt. Jag och Michelle ska nog ses imorgon på lite lunch och mys. Roligare inlägg än så här blev det inte nu, Puss så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0