go around


Underbara väder, idag IGEN! Jag blir på sånt bra humör alltså, man trivs så bra och får verkligen upp humöret när vädret är så här skönt. Ska möta Charlotte vid Domkyrkan kl 11.40, och försöka hinna lämna in filmerna pappa glömde ta med sig imorse, klantigt daddy! Blir ingen dejt med Michelle idag, hon var fast ute i skogen, snyft! Men du ska gottgöra mig nästa vecka sweetheart. Ska kolla med Anna om hon vill fika, var så längesen vi sågs gumman, I miss u! Köper nog med mig en Ceasersallad och något gott bröd sen, var längesen - och det är ju Fredag ; ).
Igår när jag kom från träningen så luktade det sååå himla gott i hela trappuppgången - popcorn! Den lukten är helt otrolig, finns nog inte mycket som luktar så gott som när man poppat popcorn, om vi inte snackar hudgrejer and so. MUMS! Nu ska jag borsta tänderna och dra sen! PUSS och KRAM hela Daaaa´n!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0