happy birthday



Hmmm, har funderat och kollat länge på denna produkt. Faktiskt inte för att jag själv vill köpa den men i undran om ifall den verkligen fungerar?! Och i så fall Hur? Man får väl inget real proof tills man provat själv förmodar jag.
Men om det är någon som provat, kan den gärna få berätta det för mig, och reslutatet? Är bara såå himla nyfiken på hela grejen, för i mina ögon är det otroligt skumt. Men man ska aldrig säga aldrig, tills man undersökt själv - dock kan jag med ganska stor säkerhet säga att jag nog inte kommer gör det men.....





BESKRIVNING:

Deborah Bioetyc Push Up

Breast Firming Crackling Mousse

Push Up Breast Firming Crackling Mousse vänder sig till kvinnor vars bröst
förlorat sin spänst och huden känns slapp. Algextrakt från Atlanten har en förmåga
att öka hudens metabolism (ämnesomsättning/cellförnyelse) och ger en omedelbar l
yfteffekt på brösten. Huden känns spänstig och fast. Den har en kylande effekt
som har en uppstramande effekt på brösten.

Denna produkt är dermatologiskt testad, d.v.s. känslighetstest har gjorts
på huden för att se att produkterna är säkra att använda och ej ger några reaktioner på huden.


Kommentarer
Postat av: O

skaffa dig nått bättre att fundera över? finns de inget viktigare i livet för dig än utseendet?

2008-09-17 @ 11:26:15
Postat av: Julia

svar till Anonym:

En fundering gick visst över till att ALLT handlar om utseende, skum slutsats måste jag säga.. :D men kul att du la ner energi på en kommentar iaf ;)

2008-09-17 @ 11:46:24
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag har köpt denna , väntar på paketet .. :) Kan återkomma hur det gick :)



Lösen till min blogg är upplunda81 o anv namn sandra

2008-12-08 @ 10:53:11
URL: http://sandriiis.blogg.se/
Postat av: Jenny

ursäkta frågan men hur stora bröst har du? på bilderna skiftar de väääldigt mycket? berätta gärna om den fungerade! Vill även tillägga att du e väldigt vacker :)

2008-12-27 @ 17:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0