hard to say


Nu är jag hemma i Värmland. Körde från Göteborg förut, äälskar verkligen att köra bil. Och måste fan ta tag i det där kortet alltså, shame on me. Köpte med en tonfisksallad till brorsans lya som jag för första gången skulle besöka. Skitmysigt. Men snart ska han få en mycket närmare stan, så vi åkte och kollade på den också. Mamma var hungrig så följde med henne till McD där jag tog en te, min hals känns krasslig.. Hoppas och ber till Gud att det inte blir värre. Åkte sedan hemåt, och sen tog jag och mamma oss en promenad med älskade vovven som var underbart att träffa. Var även underbart att träffa mamma, och brorsorna. Men Anton bor ju inte hemma längre och Elias skulle sova över med pappa på hotellet, så jag och mamma har girlnight, men nu sviker mamma och lägger sig... Men min lilla stjärna är kvar uppe med mig, och jag har precis gjort mig lite te. Imorgon ska jag nog ta mig en cykelroadtrip någonstans, tror dock inte brorsan följer med denna gång, haha. Sov gott ! Puss






Kommentarer
Postat av: Jenny

ååhh babe.. jag vill me på cykel tripp:P men har ingen cykel:( syns på fredag om inte annat lönehelg;) har du kollat upp ännu??



Saknar dig gullesnutt!!

Go natt kram

2008-09-09 @ 22:57:35
Postat av: Julia

Jenny:

jaa men ska vi göra de då? cykla ngnstans? bara låna ngn ju. jag lånar mammas :) haha.. asbra träning ;)

jag ska fota den helgen gumman, men vi tar de snart!! ja hoppas vi ses i veckan my love!



saknar dig med !

2008-09-10 @ 00:05:33
URL: http://juvlijja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0