I just can´t stop


Denna dag har bestått av träning, solning och en hel del annat. Jag och pappa var iväg på lite möbelaffärer för att kolla in någon snygg byrå och garderob till mig, men den jag velat se IRL fanns inte i butik just nu (se nedan), så jag får vänta.
Är riktigt sugen på den uppsättningen möbler, det är en svart byrå med shabloner (stavning?) och en tillhörande garderob som matchar.
Har fastnat för det här med svarta möbler, dekorer mot stora vita väggar, det är sååå snyggt. Så det får bli en svart plasma framöver också. Har precis käkat quornsallad, muums! Men nu är jag sååå mätt. Ska kolla Idol med pappa och mysa med te. Imorgon blir det stan och massa roligheter. Ska bl a testa kläder inför visningen. Nu ska det bokas Stockholmsbiljetter, shuhuuuu !



jag
rådiggar detta ihop


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0