I´m sorry, for the times that I make u scream



Ojj, nu är Julia seg och trött. Pappa verkar däremot vara i toppform och ha himla kul, för inte har han kommit hem än, haha - rätta takter farsan. Degat i soffan ända sen jag kom ur duschen typ, shame on me, men ibland får man..
Längtar till passet imorgon. tar en morgonwalk först, som vanligt, sen ska jag och Charlotte köra hårt igen - Hardcore som sagt...
Möta Michelle lite senare efter träning o kanske äta italienskt, m.m. Måste kolla runt lite på stan och se om det finns någon fin klänning att ha om två helger då det är lite grejer på gång i Stockholm som vi ska på, ska bli sååå himla kul! Kollat runt lite på asos.com, men självklart var den jag verkligen ville ha - Out of Stock, that sucks! Men hittade några andra som föll mig i smaken. Ska visa er. Men jag får nog helt enkelt kolla vidare lite till. Nu ska jag sova strax, upp i tid imorgon! Puss och Godnatt.

(Är förövrigt grymt nyfiken på vilka som läser min blogg, några vet jag ju.
Läsarantalet var 383 idag, who are u
?)





Out of Stock






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0