in a bed of roses



SEGER!!! IFK tog hem matchen med 3-0, shuhuu! Jag och Mimmi tyckte det behövdes nu, särkilt med tanke på senaste matchen mot GAIS som var en stor besvikelse i regnet dessutom. Innan matchen gick vi för att kolla på Mimmis kanske blivande lägenhet, som var uuunderbar, skitfin, bra läge och väldigt stor för att bara en 1a. Vi blev nog lite kära båda två, partaaajjj! Sen var det matchdax och frusna var vi såklart, men man står ju ut. Gick typ direkt efter matchen, och hade myyycket trevligt på vägen hem då vi gick förbi ännu fler fotbollsmatcher vid Heden, och ännu fler och.... Ja, det var en trevlig avlutning på kvällen må jag säga. Fick skjuts hem, såå snällt. Nu har jag precis kollat Efterlyst med pappsen en stund, sååå hemska grejer som händer ute alltså, skrämmande..
Ska ta mig en kopp te nu och chilla en sväng. Puss så länge!




Änglarnas Stoltheter


Kommentarer
Postat av: Mimmi

hur mysig kväll som helst...

som alla andra jag har med dig=)

LOVE

2008-09-17 @ 22:58:13
URL: http://mimmikahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0