inside out


Lite sömn inatt, kunde absolut inte sova, låg och vände o vred på mig i flera timmar kändes det som. Beslutade mig för att tända lampan och rota genom lite kläder för att testa lite outfits, som jag sagt förut så är det ett kvällsnöje jag har. I och för sig händer detta inte så ofta när klockan är 02 på natten men... Somnade tillslut efter lite klädbyten och rullande fram och tillbaka i sängen.
Ställde klockan på hyfsad tid imorse, men vaknade vid 8 och var jättepigg, gick efter ett tag ut för en lång powerwalk, som blev en och en halvtimma, såå skönt. Det är så mysigt att avsluta promenaden i Slottskogen. Peppar peppar, men mina benhinnor har inte alls gjort ont nu på senaste, sjukt skönt.
Äter lite gröt och funderar på att sola innan det är dax för dusch m.m och sen stan. Ikväll är det visning och kalasande, dock utan alkohol för min del, strängt nu ;P ! But I like it... Saknar dig Jenny, ska bli underbart om vi ses nästa vecka, min vän för alltid, that´s u!

Ha en trevlig Fredag! Och glöm inte att det är modevisning på Park Lane ikväll...
Puss




( Gå in på efterfesten.com för mer info)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0