it´s true


Har precis varit hos grannarna och haft hur mysigt som helst, druckit te, pratat och kollat bilderna från Bal och Student (take me back), jag som trodde de knappt fanns några bilder, men fanns ju massa, så det skall laddas upp när jag fått dom mailade till mig, tack älskade moster för att du dokumenterade mina bästa dagar. Ska även lägga ut min balklänning snart som är till Salu också. Gosat med min lilla prinsessa till kusin, hon är underbar! Öppnade dörren och stod där länge när vi skulle gå, vinkade och sa Heeeej Dåååå... Åh så go.
Hämtade brorsan hos en kompis och nu sitter vi här vid bordet och pratar skit. Får se hur det blir imorgon, vad som händer och sker! Blir en cykeltur i alla fall. Förslag?

Fick en länk av min kära vän Michelle, om gratiskläder, registrera dig här, kan vara bra, man vet aldrig...



sjuuukt snygg bikini, OCH KROPP ! Synd att man inte kan köpa till sig den (missförstå mig rätt)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0