just dance


Inhandlat lite träningskläder nu, sååå kul. Hittade även en jättefin svart tunika på HM plus lite annat. Hälsade på min älskade Mimmi på jobbet som behöver muntras upp en aning, gumman min. Sen kom Cissi gumman och mötte upp mig eftersom vi skulle prova ut kläder inför visningen i morgon och möta upp Michelle. Helgo tjej Michelle för övrigt, vi kommer ha skitkul i helgen, helt klart! Lite fika och sen hem för att slänga i mig lite mat och köra en till underbar powerwalk i högt tempo. Känner mig uppe i varv nu men såååå seg i kroppen ändå, ska göra mig lite te och kolla lite TV med pappsen, Väärldens bästa! Kort inlägg blev detta men, får bli längre nästa gång. Ha en mysig kväll !




foto: Nathalie Östberg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0