let´s go drive


Skön dag idag, en riktigt passande för Miss Julia. Började dagen med att vakna tidigt (tänkt gå upp vid 09.30 men vaknade 08.30) lika bra att kliva upp då liksom, vem vill sova bort dagen? ABSOLUT inte jag. Satt en sväng vid datorn drack lite te och så, sen tog jag med mig vovven ut på en springtur, hääärligt! Hem för lite grötfrukost  blev sedan sittandes med mamma en lång stund, vid köksbordet, som vanligt. Käkade lite mellanmål, mmmm I love my Smoothie´s.. Bytte om från första setet träningskläder, till ett annat, och satte mig på cykeln till mormor och morfar (7km dit) för att hämta nyckeln till Showroom som hon så snällt tagit med från Kga i förmiddags. Umgicks lite med mina kära morföräldrar innan jag begav mig hemåt igen på cykeln. Mormor packade på mig några kilo extra på cykeln innan jag kilade iväg (över ett kilo plommon, massa äpplen och päron) Hahah såå sött, så cykeln vinglade lite på tillbakavägen, plus att det var motvind, men skönt och svettigt blev det minsann! Dags för mat snart kanske.. Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0