maybe I´m amazed


Hemkommen från gymmet, riktigt nice! Jag och Charlotte körde på ordentligt på MRL-passet och sen körde vi ett springpass på bandet i ca 20 min efteråt, skönt! Kom hem nu efter en promenad genom stan, många som var ute på ett glas - då känns det skönt att vara påväg hem till en dusch istället. Kollar Idol en sväng och sen ska jag verkligen hoppa in i en dusch. Imorgon blir det inget på gymmet. möjligtvis ett pass på bandet, annars hemmaträning. Ska organisera ordning min nya byrå och alla kläder, hann inte med det idag eftersom jag städade så duktigt. Jag ska definitivt till stan och shoppa imorgon med.. Först och främst in på Ragtime. Tråkig idag, men nu ska jag in i duschen och ta mig en morot. Puss hej!




Min babe är pregnant !!



Kommentarer
Postat av: Malin

Åh, älskar Ragtime :D

2008-09-24 @ 20:58:45
URL: http://malinjohannajansson.blogg.se/
Postat av: Malin

Man kan verkligen fynda där :) Imorgon får vi ju pengar också, very nice!

2008-09-24 @ 21:54:24
URL: http://malinjohannajansson.blogg.se/
Postat av: helena

vad jobbar du med??

hur mycket gick du upp under sommaren?hur mycket ska du ner??

jag e likadan o tränar massor o äter sunt,alla som klagar över att man är ytlig är såna som inte orkar själva!!



go girl:)

2008-09-24 @ 22:11:27
Postat av: Anonym

Svar till helena:

Hej!

jag har inget fast jobb just nu, bara lite småjobb här och där, men kollar runt. vet inte hur mycket jag gick upp eftersom jag aldrig kollar våg. och jag ska gå ner tills jag känner mig tillräckligt beskäm är tanken :)

haha, va kul! Jo som sagt, jag trivs med det, annars skulle man ju aldrig orka med det om man inte mådde bra av det liksom.. mm så kan det ju kanske vara :P



thanks u! :)

2008-09-24 @ 22:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0