no big deal


Har varit rikigt effektiv idag, - tränat, tvättat, städat. Men klantar till något minst en gång varje dag åtminstone, - När jag skulle ner i tvättstugan ringde pappa, som var framme i Göteborg och påminde om att det inte fanns något tvättmedel. Det hade jag totalglömt, så fick springa upp till affären uppför backen och kirra lite tvättmedel. Var lite sent ill tvättstugan, så var någon som tagit min tid, men den andra var ledig, som tur var, så jag satte igång att tvätta.
När jag hade kört två maskiner och hängt upp allt i torkrummet, gick jag nöjd upp till lägenheten för att laga mat. Men kom då på att jag inte ens startat torkrummet, bra gjort Julia. Så fick springa ner, igen.. Men nu är den på i alla fall, och ska om en stund gå ner och hämta all ren och torr tvätt. Ska träna en sväng till snart, och sen kommer pappsen. Får se vad vi hittar på, kanske soffan med någon bra film, hehe!
Blir Stockholm i helgen, och "the thing" är på Söndag, weei... Har kanske hittat en samåk-kompis med, kanoners. Ska bli hur kul som helst, får se när vi åker upp, och när vi åker hem.. Mycket skoj på gång nu alltså, glad glad!

I´m just so overloaded



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0