no need to wonder why


Vilket Underbart Väder! Helt otroligt, solen skiner och det är sådär friskt och skönt ute. Dock var det lite varmare än jag trodde när jag tog på mig träningskläderna - körde med jacka, sjal och mitt älskade pannband (så man inte blir sjuk och får ont i öronen). Men det var lite för varmt faktiskt, fast ändå bra med tanke på att det inte är bra med föör lite kläder när man svettas och är ute. Var i alla fall hur skönt som helst, blev 1 och en halvtimmas powerwalk. Nyss ätit min gröt, som jag in princip slängde i mig, jag var hungrig märkte jag när jag började äta, plus att det är såå gott.
Nu är det dags för lite städning och sen ska jag duscha, och ner på stan. Fika med Michelle min babe, vi ska nog sätta oss på Kosmos, sååå mysigt där, och sen får vi se. Solning får det bli imorgon. Jag skrattar lika mycket varje gång när jag tar av mig min svarta tshirt från LOGG.Sport när jag tränat i den - för hela naveln och resten av överkroppen är helt svart av massa ludd från tröjan, det ser lite roligt ut alltså... Later!



Kommentarer
Postat av: emelie

hahaha.. :p



yes jag är den "nya"..vid namn emelie.

Ja än så länge trivs jag, bra med lite erfarenheter.

Blir lätt rastlös dock, menmen! .p

Jobbaru inte kvar här? Hängde inte med när Jimmy berätta vart alla har tagiot vägen.

2008-09-16 @ 15:06:37
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0