nobody´s wife



Hemkommen från mitt livs pass, såå hiiimla hårt och såååååå gryyymt nice. Ojj vad vi körde. var Body Combat release, hade två instruktörer så allt var max hela passet, utan någon paus dessutom. OM jag och Charlotte såg ut som två rinnande tomaternär vi var klara, oooh yes! Så nu somnar man somna skönt ikväll. Nyss ätit lite och ska snart in i duschen. Sen blir det nog mys och Idol i min ensamhet, ....tror jag. Ha mysig kväll så länge, feeeel good!


- Grym låt -
LYSSNA




let´s take a triple-egoooo!



Kommentarer
Postat av: Malin

Härligt :) Jo, jag pluggar ju här. Bor i Guldheden, bakom Chalmers. Jobbar du då eller vad pysslar du med om dagarna? :)



Gött med combat förresten! Körde det jämt på Colluseum hemma i Kga men nu var det ett tag sen... bra träning!

2008-09-23 @ 19:26:18
URL: http://malinjohannajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0