nothing compares


Somnade sent som vanligt igår, var sååå pigg. Men så fort jag slog på en film (Not Another Teenmovie) jaaa då började ögonlocken bli tunga, när man väl vill vara pigg för att se klart filmen liksom, men klockan var mycket så det passade bra att slå igen för natten. Drack mitt vanliga "natt-te" som as usual igårkväll och upptäckte att det var grymt gott att blanda mitt Lakrits-te med pressad citron (sån där på burk ni vet, som ser ut som en citron). Det passade väldigt bra i smakerna.. Sitter vid köksbordet och lyssnar på smörmusik med mammsen ( hon gillar det, så man får la offra sig ; ), och det funkar att lyssna på, ibland ). Ska snart gå ut och ta en springtur med vovvsingen. Är gryyymt glad just nu i alla fall, det visar sig att våran Danmarksresa med släkten inte krockar med min och Michelles nästa Stockholmsvistelse ihop, då vi ska göra massa mer roliga saker, shuhuuuu vad jag längtar, I´m so happy, kom nästan lite glädjetårar där faktiskt, - belive it or not... Dax för springtur mina vänner. Puss och Kram, hela daaa´n!



good times, take me back!



Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Åh tack <3 :D

2008-09-11 @ 13:52:54
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: T H E R E S E

Tack för tipsen :)

2008-09-11 @ 15:23:50
URL: http://theresezackrisson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0