of gold






Saknar min stjärna så mycket nu!
Hatar att inte ha henne omkring mig om dagarna, som man annars är van vid.
Så tomt utan hennes underbara närvaro - my love.
 Tror inte det finns något bättre än att ha en älskad hund i familjen, man skiner upp var dag man ser på henne, när man vaknar och när man lägger sig. Hon finns alltid där att mysa med och man känner sig alltid så behaglig och glad med henne vid sin sida, trygghet och kärlek! Att se in i min älskade vovves ögon och se dom glittra av välmående kan nog inte få mig att må bättre - inte mycket går upp emot one of thoose moment...
Saknar dig min skatt!





Och jag saknar självklart min älskade lilla Diesel som jag önskar vore "min" på riktigt.
Ska sno hem honom när säsongen är över för alla slädhundar uppe i Sälen,
- empty without you!
Saknar att du smyger upp med framtassarna i knät på mig,
slår kullerbyta ner i knät för att gosa,
saknar hela dig min lilla snygging!



Kommentarer
Postat av: Jenny

FAAAAN, va du bloggar nuförtiden:) när jag går in så har du typ lagt upp 3-4 inlägg, hinner inte me ju;) haha



Ska du baka brödet idag?? tänk på att de tyar typ 2 tim, men de e sjukt gott, muslin likaså:) me russin, psylliumfrön o linfrön i:)

Men hans produkter e ju inte så cal snåla men JÄÄVLIGT nyttiga;)



Nu ska jag snart iväg o jobba sen eskilstuna:) ha de gott min stumpa!! Så får vi styra violken helg jag kommer bort:P



Pöösss

2008-09-20 @ 06:53:39
Postat av: Alexzandra

hörde en herre ropa på sin hund igår å den hette diesel. sammanträffande med dieselhundar. hehee.

2008-09-20 @ 09:05:41
URL: http://alexzandra.blogg.se/
Postat av: Anonym

ska du vila fran powerwalken idag nar du kanner du bhaller pa o bli sjuk? eller struntar du i de o kor pa enda? kram

2008-09-20 @ 09:21:47
Postat av: Anonym

brukar du sminka dig med macsara?eller ofta utan?som bilden me vovven va?

2008-09-20 @ 09:23:11
Postat av: Julia

hhaha jag vet :D för din skull hun ;Pmen ja ska inte blogga för mkt så du hamnar efter ;)

ska göra det idag eller imorgon, får se. men lovar att meddela resultatet.



Okej gumman, ha de bäst! MISS U!

2008-09-20 @ 16:52:57
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Julia

Svar till anonym:

Hej!

Idag tog jag ingen walk på morgonen, hann inte heller för ja skulle iväg, och behövde sömn.men tar nog en ikväll :) kram



2008-09-20 @ 16:54:08
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Julia

Svar till Anonym:

Jag brukar oftast bara ha mascara om jag går på stan t.ex. Men sminkar mig mycket mer om jag går ut, tycker ju det är kul som sagt. Annars har jag nog oftast inte smink på mig.

Dem med hunden är helt naturliga om det var det du undrade :D

2008-09-20 @ 16:55:35
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Anonym

brukar du inte ha puder eller foundition?(stavning:P) haha jag har id o ääälskar de :D

2008-09-20 @ 18:05:05
Postat av: Josefine

va söt!

2008-09-20 @ 18:16:07
URL: http://juisy.blogg.se/
Postat av: Julia

svar till Anonym:

Jo, lite solouder, inget foundation.

hade de förut ibland, fårn FACE. men inte nu.

ja, jag har hört att mpnga tycker om de :)

2008-09-20 @ 18:34:42
URL: http://juvlijja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0