one man submarine


Ligger i sängen, men har varit vaken länge. Ska strax sätta på mig träningskläderna och gå ut och gå en långtur. Känner även att jag måste shoppa, vilket är ganska begränsat för mig just nu, suck. Men något litet kan man ju kanske hitta, så får man komplettera med mer nästa vecka när lönen kommer... Massa träningskläder ska inhandlas, och defintivt nya skor. Vill ha massa nya höstkläder, såå mysigt att ta på sig en mysig stickad tröja, och en stor härlig halsduk, jag älskar halsdukar.
Än så länge har vi haft härligt höstväder och inte bara regnigt och grått, som det förmodligen kommer bli framöver här i Göteborg. Som pappa brukar säga, - jag vill bara gå i ide när hösten kommer hit... Dax för powerwalk! Ha en bra dag sålänge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0