over you


Lite go mat, tända ljus, härlig musik och massa mys i soffan, - Jag och Mamma. En helmysig kväll helt enkelt. Och my little star (som annars inte får bara i vardagsrummet) smög sig också in och ville mysa. Vi kunde självklart inte med att säga till henne att gå ut just ikväll, det var ju sååå mysigt.
Ska snart ta tag i packingen inför imorgon, vilket jag borde gjort för längesen, men fastnade i annat, som man brukar göra, ofta.. Lika bra att sätta igång då. Tråkigt och kort inlägg detta, men inget mer att tillägga. Blir tomt här ett tag, för imorgon drar jag som sagt upp till Sandviken, ja tack, jag ska köra försiktigt!


Sweet Dreams !


gäsp?! - memories



Kommentarer
Postat av: belinda

va? gillar du inte kött? :O inte lilla minst? :O

2008-09-13 @ 09:50:48
URL: http://misstricky.blogg.se/
Postat av: j

hej. jag läser din blogg dagligen :) hihi, då har jag upptäckt att du skriver om ngn gröt, vart kan man hitta den?, vad heter den och vilket "märke" har den? :p .. skulle vilja prova på den gröten, lite kul med omväxling. Äter för tillfället havregrynsgröt, börjar tröttna..

Tycker att det är kul att läsa din blogg när du ger ut olika tips sådär :) som du även gjorde med te:t. Det skulle även vara roligt om du typ skrev vad du äter under en dag osv :).. som en liten mat-dagbok :p

Hoppas att du fortsätter med bloggandet lååångt framöver:)



/ din dagliga läsare :)

2008-09-13 @ 11:00:40
Postat av: N A T A S C H A

fyfan va söt:) gud vad det värmer!

2008-09-14 @ 11:40:18
URL: http://taschaa.blogg.se/
Postat av: Julia

Svar till J:



Hej! Vad kul :) Skriver ju mest blogg för att jag tycker det är kul att skriva liksom, så verkligen kul att ngn "följer" den. Det är fibergröt och så har jag i psyliumfrön, that´s it! Hur gott som helst, och bra! Ska försöka få in lite fler tips då, men skriv gärna önskemål m.m.:) Matdagbok skulle jag absolut kunna slänga ihop, tycker bara det är kul! Kan försöka med det i veckan :)

tack tack :P

/Kram J

2008-09-14 @ 15:24:28
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: belinda

Men..hur äter du tacos? :O Och grillat? Haha, jag åt nyss det och det var ju så gott, hur klarar du dej? XD haha

2008-09-14 @ 16:33:30
URL: http://misstricky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0