poison


 

Kollat Idol, och är halvdäckad i soffan. Jag tycker att han den lilla killen med ljust långt spretigt hår är så gullig, och rolig. Se ett klipp från dagens program med honom här - he rocks!Börjat kolla på Proof of life på 3an, verkar bra, men orkar inte fortsätta se klart den, ska nog lägga mig i sovrummet och slå på nåt annat på Tvn i stället. Är grymt trött nu alltså, och vore ju skönt att komma i säng i tid.
Eftersom jag inte tog tag i städnings-projektet idag så ska jag försöka med det imorgon. Har endel annat med men ska försöka hinna, måste hinna - så blir pappsen glad när han kommer hem i övermorgon. Blir nog S-Core imorgon, och ska träffa Michelle också, hade tänkt vi skulle kolla in Modell-grejen i Nordstan, hinner nog inte de tyvärr då - krockar med passet. Nu ska Julia borta tänderna och Krypa ner..
Ciao!

Det är sjukt vad jag älskar Badit Rock 104.8 - in my ears all day long!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0