rape me my friend


Mysig söndag! Den startades upp med att jag snoozade 1 och en halv timma ungefär - ooouups! Men sen tog jag tag i mig själv ca 09.30 och tog mig en rejäl promenad, dock inte så skön med tanke på mitt värkande ben och min onda fot, men kämpar man på lite hårdare som sagt så tänker man inte på det efter ett tag. Efter "the hard walk" tog jag mig lite frulle och sen skulle jag möta Charlotte innan gymmet. Vi hade bokat in oss på S-Core. Det var kanon, dock lite kort så det blev ett pass på bandet efteråt. Jag älskar verkligen magträning, älskar den brännande känslan. Nåväl, efter gymmet skyndade jag mig hem för att duscha och dra till stan med pappa. Underbart solken hela dagen så man ville ju bara vara ute. Men vi var tvungna att köpa en byrå till mig, för mina kläder får inte plats alltså, pappa tyckte vi skulle gå till myrorna istället och ge bort halva min garderob, ICKE! Vi hittade i alla fall en svart byrå, som jag ska ha så länge, helt okej, men sen vill jag ju köpa den jag visat innan från MIO.

Sedan var det dax för lite mat så vi satte oss på det mysiga franska cafét/lunchstället Le Pain francais. Tog oss en varsin veg lasagne, var sådär men mysigt att sitta där i alla fall, och god sallad och bröd till, hehe, alltid nåt. Sen åkte vi hem för att fixa byrån m.m. Och det tog ju sin tid, den var ju inte ihopsatt som jag trodde, en himla tid tog de. Men jag var faktiskt jätteduktig och löste problemen vi fastnade på - har ju faktiskt satt ihop en hel garderob från IKEA alldeles själv för ett tag sen när jag bodde i Värmland, resulterade i och för sig i en bruten nagel och ett och annat svärord men tillslut så... Ger man inte upp så går allt!!
Pappa fick göra det sista eftersom jag skulle börja baka brödet och självklart kolla Miami Ink kl 19 - LOVE IT! Medan jag bakade bröd, kollade TVn, datorn etc så fixade pappa ihop resten av byrån alldeles själv. - Då måste jag tillägga att han till och med själv erkände att han inte är så händig av sig och så bra på saker som att sätta ihop möbler etc. Och han är inte den som erkänner sina brister i vanliga fall, men han gjorde ett kanonjobb, guld-stjärna till dig farsan! Anyway -

Byrån blev bra och Brödet blev gott, så tack Jenny för tipset! Nu ligger det i frysen och det andra i min mage, hehe...
Vi hyrde filmen Awake, jag tyckte den var bra men något skum och pappa tyckte sådär. Tycker dock inte om att Jessica Alba spelar elak, hon passar inte som det på något sätt. Nu ska jag snart "kasta in handduken" jag med...
Imorgon väntar fika med min underbaring Michelle och sedan gymmet med Charlotte - blir ett pass på bandet först och sen S-Core. Var meningen att vi skulle köra PowerYoga efteråt men hinner inte det tyvärr, min gulle-Farmor ska firas.
Nu väntar sängen på mig! GodnattPuss


TIPS !!
Radiokanalen Bandit Rock - 104.8
(har för mig den heter så)
Den har tagit över Lugna favoriters radiostation.
Är underbar!




underbart höstväder från fönstret & byrå-meck



Kommentarer
Postat av: Sandra

bandit rock, uuu ilove :D

2008-09-22 @ 15:39:08
URL: http://sandragranath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0