reminds me of yesterday


Sitter i butiken och har precis vikt ordning och gjort fint här. Kollat alla priser m.m. så jag har lite koll, längesen man var här ju. Ingen koll på något, men nu är allt lite klarare. Riktigt skjyssta Billabong tshirts for boys har vi fått in, like the style!
Blev inte så tidigt i säng igår ändå, så fick skippa filmen jag tänkt se. Styrde upp lite saker inför nästa Stockholms-vistelse, vilket är snart; åååh vad jag längtar, ska bli hur kul som helst, inte alls länge kvar nu!
Kul att vara i Kga en sväng också, var längesen nu alltså, mamma kom på att det var ca 3 månader sen, och förut var man här varje dag. Men det är därför man ska "fly fältet" i tid, så man kan sakna det en dag, och känna behag när man är tillbaka. Men imorgon drar vi till Sandviken, ska bli trevligt.

Önska mig lycka till med min långa cykelfärd sen! Mamma skulle skicka med mig en pannlampa ifall det blir mörkt på vägen hem. haha, how cute




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0