right now


Nyduschad och insmord med mitt älskade Body Butter Strawberry, men jag luktar nog en blandning av jordgubb och choklad just nu, haha. Använde Cocolate Showergel i duschen så det blev en liten mix efteråt, yeye. Sitter just nu i mina mysiga Ed Hardy mjukis, handduk på huvudet och en goo Scandic-morgonrock, could it be better?! Ska värma en kopp te och vänta på att Idol ska börja, måste ju hänga med lite i programmet nu, hajjar noll när folk snackar om "den och den" som var så duktiga, eftersom man själv bara sett ett program. Bye for now!





Kommentarer
Postat av: Anonym

varför visas inte bilden som man ser på dina bralls? istället en bild på dig. är du osminkad på den bilden?

2008-09-19 @ 08:41:38
Postat av: Julia

svar till Anonym:

För att det är så.

yes det är jag. på väg till solning :)

2008-09-19 @ 09:05:50
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej :)varför verkar de som om när man läser din blogg att du är hölsofreak och verkar inte äta nått typ på dagarna? varför gör du så?ingen bra förebild.

2008-09-19 @ 09:15:32
Postat av: Julia

Svar till Anonym:

!Hälsofreak" vill jag nog inte kalla mig, men trönar mkt - det gör jag! Just för att jag mår så bra av det och trivs med min träning, och vem vill inte ha snygg kropp på köpet oxå?

Äter kan jag lova att jag gör, jag älskar mat. Bara för att jag är vegetarian så betyder det ju inte att man inte äter. Och tränar man så MÅSTE man äta, så det vet jag inte riktigt vart du fått ifrån?!

2008-09-19 @ 09:21:33
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Julia

Svar till Anonym:

Jag hade no dessutom sett lite annorlunda ut om jag INTE åt alls. Eller hur?! Ingen människa klarar att träna mycket och inte äta och se normal ut. Visst kan man dra ner på kalorier, många "byggare" som gör inför tävlingar när dom dietar, men dom har lite mer kunskap m.m.

2008-09-19 @ 09:22:49
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej, fick bara de intrycket efter jag läst din blogg, som om mycke kretsar kring de iaf!att de är så viktigt med snygg kropp. man har ju inte sett nån bild på dig heller så jag kankse inte ska säga nått. fint ansikte har du iaf :)

2008-09-19 @ 09:29:19
Postat av: Julia

okej! ja mkt kretsar ju kring det, med tanke på att jag tkr om det så mkt.. och man ska väl göra de man tkr om? :P

tack så mkt !

2008-09-19 @ 10:32:12
URL: http://juvlijja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0