secret call



Fikan med Michelle at Kosmos var huur mysig som helst, så kul att träffa dig igen vännen! Vi har så grymt kul ihop, och shit va roliga saker som väntar oss ihop framöver alltså, men mer om det längre fram...
Gick sedan hem till pappa för att äta spenatsoppan jag lagat, och den blev kanongod! Råkade dock ha i lite för mycket vitpeppar, men gott med stark smak faktiskt - så nu har vi soppa för en hel armé. Den som inte har mat hemma och är sugen på spenatsoppa made by me är hjärtligt välkommen.
Efter maten blev det en timmas promenad, i mörkret - vilket jag tycker är något obehagligt, men man måste ju kunna gå ut på kvällarna för en walk, och måste ju vänja mig nu när hösten är på ingång. Det blir ju bara mörkare och mörkare. Men jag kan inte hjälpa att jag alltid känner mig föröljd m.m. Det är knäppt och jobbigt men, så är det.

Imorgon ska jag och Charlotte iväg på träning på Sportlife är det tänkt, och hoppas på att det blir IFK match med Mimmi på kvällen. Kom på att jag inte skrivit något om gårdagens match - premiärmatch för Frölunda, och den kan in princip sammanfattas som -skit- Nåväl, visst var det en fartfylld match till en början, men det var powerplay för HV nästan hela matchen på grund av onödiga utvisningar i Frölunda gång på gång, Hmmmm; Holmkvist. Well well, vi tar igen, tung första match mot HV och dessutom på deras hemmaplan i Jönköping. Som sagt, vi kommer igen, när ni minst anar det ; ) Mysdax nu, Ciao!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0