set my soul on fire



Mimmi: Julia, LOVA mig att OM jag dör, måste det bara spelas Håkan Hellström låtar på begravningen.
Och för vidare detta till alla jag känner i så fall.

Jag: Säg inte så!

Mimmi: Men snälla, LOVA mig det. OM liksom.

Jag: Jag lovar =/

Mimmi: Tack!!

Jag: Varsegod =/


Så får du inte säga Mimmi, helt förbjudet bara! Dum du är.
Vet att du fortfarande är exalterad över ditt lilla "ögonmöte" med Håkan tidigare
idag, men anyway, så får man inte säga ändå..
(www.mimmikahlin.blogg.se)
Hoppas vi får en underbar dag imorgon, men det är jag helt hundra på,
och förhoppningsvis tillbringas den på läktaren på Ullevi, shuhuuu ! LOVE U!



Kommentarer
Postat av: Mimmi

Du är mitt hjärta!!!!

2008-09-17 @ 11:23:20
URL: http://mimmikahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0