sex you up


Seg, seg och åter seg! Varit på stan och - Ouuups, blev lite shopping. En grå stickad klänning som jag bara älskar från HM, två sportlinnen - ett Nike och något annat, plus en svart kjol från MONKI. Men imorgon ska jag hjälpa pappa med shopping, massa kostymer m.m. Ska bli kul! Får se vart vi åker, kanske blir Kungsmässan etc, ska ju kolla träningskläder med. Just nu känner jag mig riktigt seg och frusen, får INTE bli sjuk alltså, druckit massa vatten och ska ta mig en kopp te. Nyss kollat Postkodmiljonären med pappa - jag tycker att det är bra. Det är ju dock skamligt att det nästan bara är skit och en himla massa reklam en Fredag, Jönssonligan liksom, what?!

Vill ge tummen upp till Paulúns Müsli som jag provat idag, den är supergod!
Finns flera smaker, se här.
- men fanns bara en kvar när jag skulle köpa, den var kanon! Imorgon ska det bakas bröd.



Grym energikälla!

- Smaksatt med honung, frukt & bär
- Jordgubbar med högt innehåll av antioxidanter
- Innehåller beta-glukaner
- Inga onödiga tillsatser
- Hög fiberhalt för magens skull



Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahaha ska du göra min baj frukost elle??;) hahah

2008-09-19 @ 22:30:22
Postat av: Julia

svar till Jenny:

haha, du e ju bara knäpp :P men bra go! ja ska baka bröd, Ja :D puss på dig!

2008-09-19 @ 23:00:15
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Den där muslien har jag ätit i 1½ år nu, så sjukt bra och ta mig fasen den nyttigaste sorten som finns :) Brukar ha lite kanel å russin i oxå, super.

2008-09-20 @ 09:07:25
URL: http://alexzandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0