show u the night


Godmorgon alla. Gick upp för ca en halvtimma sen, grymt trött idag faktiskt. Men ska snart ta ett pass på cykeln, så blir man lite pigg. Sortera tvätt står sedan på listan, urk..
Har faktiskt glömt att berätta om i fredags, då jag gjorde bort mig big time här hemma, haha. Okej, .......

....... Jag hade duschat, och hade lite bråttom, skulle ner till Cissi som var på stan, och skulle göra ordning mig efter duschen. Är jag själv hemma går jag inte runt med så mycket kläder efter jag duschat och smörjt in mig, (halvupsättning av ett underklädesset, det vill säga panties) och så går jag runt där i min ensamhet. sminkar mig, blåser håret, kollar kläder, m.m. Så slänger jag en blick åt fönstret i tv-rummet där jag stod någon meter ifrån. Och min blick möts av två killars blickar, ooouuuupsss .... Dom stod och jobbade på en sån där lyftkran preecis utanför mitt fönster. Hur ofta är det folk i jämnhöjd med vårat fönster på tredje våningen liksom.. Inget man räknar med. Jag sprang in i hallen, satte på mig en tjocktröja och ett par shorts, haha. Sen gick jag och skrattade höt för mig själv resten av tiden jag var kvar i lägenheten innan jag skulle gå. Grymt pinsamt, men ändå kul, och såå klantigt....

Men men, ett gott skratt förlänger livet.. Och det fick jag mig ett antal av efteråt.
Have a great day! 




Puss J



Pink - SO WHAT
(himla skön låt alltså)
; )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0