sometimes we got to make some love



Blev ett pass på cykeln imorse istället för powerwalk, härligt det med. Sitter och äter frukost nu och ska snart hoppa in i duschen - ner på stan och fika med Anna, hälsa på Mimmi m.m. Imorse jobbade pappa hemifrån, eftersom han skulle ta flyget till Stockholm/Sundsvall vid lunchtid. Trevligt med sällskap på morgonen, men nu är jag själv i några dagar. Så ska försöka städa en himla massa och göra fint. S-Core ikväll igen. Nu ska jag skynda mig! Later!




..suddiga bilder från morgoncyklingen..



Kommentarer
Postat av: bella

Du ditt "träningsfreak".. Vad gör du om dagarna? Köp en påse godis! :)



Ja eller hur är hon söt! :) Finaste tjejen..

2008-09-23 @ 12:46:21
URL: http://buus.blogg.se/
Postat av: jag

lite konstigt att du inte har med muskler så mycket som du tränar.. men du r fin endå!

2008-09-27 @ 12:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0