stay right here forever


Var barnvakt förut åt världens sötaste ungar, mina kusiner till grannar, just looove them, - cutiepie´s! Hem för lite käk och sen åkte jag och mammsen till Storfors för att handla, jag körde såklart : ).
Beslutade mig för att ta en powerwalk hem från Storfors istället för att åka i bilen hem, ( det är ca 1 mil ) såå skönt och fick upp ett sånt där perfekt tempo som jag bara äälskar, - ....fötterna bara går och går och pulsen bara slår....
Tog ca en timma och en kvart. Nu sitter jag och väntar på mamma som är nere vi bryggan och öser båten m.m. Vi ska över till Malin (min moster) och kusinerna och kolla lite bilder från min bal och student samt mysa och dricka te.
So I´ll be back later ! Är sådär skönt seg i kroppen, en dusch innan jag kryper i mjukisarna och kilar över till grannarna.
Puss och kram !
J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0