sweet time


Hemma i Göteborg igen efter tre dagar i Stockholm. Lördag blev det chill, kom ju fram ganska sent och var riktigt seg. Söndag - dax för fotning. Åkte ner till ett gym i Solna för lite träning så man piggnade till. Tiden rann iväg rätt fort men tillslut var alla på plats. Solen stod högst upp på himlen men kallt var det ändå, men kul! Efter många timmars fotning var det dags för MAT och massa snask, aldrig ätit så mycket skit inom loppet av så få timmar. Men ätardag blev det så det stod härliga till i alla fall, synd att jag inte haffade allt på bild, hade varit en rolig syn. Hade en fortsatt trevlig kväll med lite andra roligheter och kan sammanfatta dagarna i Stockholm som riktigt bra. Tack alla som varit med!! Bilder m.m. kommer, bl a lite nytt inhandlat från Better Bodies och Body Action, såå nice... TV och mys nu, Ciao!



(Bild: Deseré Gullberg)

Jag mätte muskler med Pierre som ska tävla i SM i helgen - arm VS vad !!
GAME ON, vad tycks?!






Kommentarer
Postat av: Anonym

johan är grym:)

2008-09-29 @ 23:34:15
Postat av: Julia

Svar till Anonym:

ABSOLUT!

Vem ?!

2008-09-29 @ 23:43:08
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Camilla

haha sjukt stor vaaaaad han har:) hade du de bra i sthlm?:)

2008-09-30 @ 09:25:41
Postat av: bella

Det var kul när du och jag mätte armar haha! :)

2008-09-30 @ 11:39:52
URL: http://buus.blogg.se/
Postat av: cassie

hej, tänkte fråga dig ifall spinning är bra?. kanske lite dum fråga men du verkar vara en sån där tjej som tycker om att träna och äta rätt :), vilket jag med är, men du verkar ha lite bättre koll än mig :p.. skulle vara tacksam för svar :) (ifall du nu vet).. du kanske själv kör spinning nån gång ibland?

Kram.

2008-09-30 @ 19:26:33
Postat av: Naths

Haha jag vet inte du var galen, du stod och bara smällde på mig och jag stod typ och skrattade:P

Helt galet! Vi var med massa pundare, ibland kan det bli bra knäppt:D

2008-09-30 @ 21:40:17
URL: http://nathalieposth.blogg.se/
Postat av: Julia

Svar till Camilla:

Haha, eller hur.

Ja, jättekul tack :)

2008-10-01 @ 10:41:11
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Julia

Svar till Cassie:

Hej!

Allt är ju individuellt vad man själv tycker är roligt OCH bra. Så det bästa är nog om du provar på det själv och den avgör vad du själv tycker. Jag hat en spinningcykel hemma och tycker det är helt okej - särskilt när det regnar ute =)

Men jag brukar inte gå på spinningpass m.m. Då väljer jag hellre annat. Men klart det är bra träning både för kropp och kondition.

Kram

2008-10-01 @ 10:43:38
URL: http://juvlijja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0