take it slow


Härlig promenad och underbar gröt nu efter, men oj så mätt. Blir Sportlife vid 2 förmodligen med Charlotte. Och ikväll drar jag och Mimmi på IFK-Halmstad på Ullevi, sååå skoj! Mimmi kom med den geniala idén att vi skulle stå i klacken, haha - NJAAE! Ska följa med henne och kolla på den eventuellt nya lyan, och godkänna m.m. : ) En rolig sak som jag bara måste berätta; Igår kväll när jag var ute och gick så mötte jag en kille som anatgligen jobbade sent, som målare, det var mörkt och jag blev nästan lite skraj när han dök upp bakom bilen jag gick förbi, det var ju mörkt och jag hade musik i öronen, så det blev ett litet leende efteråt eftersom jag in princip hoppade till när jag fick syn på honom, och nu idag när jag var ute och gick så var han på samma ställe Igen, kunde inte göra annat än att skratta till lite. Visst är det kul när man ser en person två dagar i rad, på samma ställe?! Det blir nästan lite pinsamt på något underligt sätt.
Dags att chilla lite, tills det är dags för nästa träning. Puss och Hej!






Kommentarer
Postat av: camilla

jag ska me kolla sportlife´s hemsida nu :)varför skulle ja adda dig på facebook föresten? du verkar ha fullt upp, hinner ju ej skriva till mig. men ha de toppen. gillar din blogg iaf.

2008-09-17 @ 13:27:09
Postat av: Julia

svar till camilla:

hehe, kul att snacka på Facebook ju..

klart ja hinner skriva :P jaaa, kolla de :) ska dit imorrn som sagt, kul!!

2008-09-17 @ 13:30:34
URL: http://juvlijja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0