the first time


Nu ska Julia sova, känner mig lite frusen efter matchen, och försökte därför kurera min frusenhet med en kopp te - hjälpte en stund. Sitter just nu invirad i en filt från topp till tå, - tack och lov för filtens genombrott, vilket geni som uppfann denna underbara varelse. Pappa har under kvällen när jag varit borta ätit ostbågar, så det stinker verkligen, kommer lukter då och då från den äckliga påsen på bordet, jag tänker INTE ta i den alltså. (Ointressant info men..)
Ska nog kolla lite jobb i helgen och veckan, söka runt på lite klädbutiker här i Götet, funkar ju ett tag liksom. Ett jobb måste man ju kanske ha, eller hur Michelle?! Min glidarkompis, hehe. Jag och Michelle ska förövrigt antagligen på Strip-aerobics i oktober, det ska bli såååå spännande, kul att prova på liksom! Kort inlägg; film och mysdax nu. Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0