the one behind the weel


Kvällspromenad med mamma och min stjärna är avklarad, bland de mörka skogarna. Skulle aldrig gå själv, men har man två av sina bästa med sig så går det prima ballerina, brorsan ville tyvärr inte följa med. Känns riktigt tomt utan Anton (största lillebrorsan) faktiskt, känns som något fattas liksom, våra pratstunder vid matbordet. Miss him, men han har det kanon i Karlstad, känns bra.
Ska nog slå på en film här och försöka somna i hyfsad tid, eftersom det blir tidigt i morgon, - tar 9 bussen in till Karlskoga, sen ska det jobbas i butiken, ska bli kul. Och så ska jag luncha med min saknade vän Jenny, ska bli heelt underbart gumman! Mamma kommer vid stängning och så tar hon med cykeln, eftersom jag tänkt cykla hem från stan (2.8, tror jag att det är). Kommer somna gott sen, men först Myskväll med mammsen, me like. Puss och Godnatt !

Underbar;
Incubus - Drive


Kommentarer
Postat av: amanda

2.8? 2 mil?

2008-09-12 @ 15:14:23
Postat av: Julia

YES BOX :) !

2008-09-12 @ 16:01:57
URL: http://juvlijja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0