they don´t understand


Då var tvätten klar, jippieduu! Har städat och gjort fint också, dock tyckte jag nog att pappa stökade ner en aning när han kom hem, haha. Men det tycker man alltid om det inte får vara Exakt som man gjort det direkt efter, men det fixas snabbt iordning imorrn. Tog ett pass på cykeln och kände sedan för att ta en kvälls-walk, vilket var helt underbart, bortsett från mina jädrans benhinnor som tar knäcken på mig. Men jag biter ihop under walken, och pinas ännu mer efteråt. Så blir nog endast cykeln nu ett tag framöver, eftersom min fot spökar från midsommar dessutom, ajj ajj...
Pappa hyrde nyaste Rambo, jag hade inte sett den innan och var lite skeptisk till just "Rambo" ... men, den var grym! Skitbra film verkligen, kan starkt rekommendera den, har du inte sett den, så SE DEN.
På Fredag blir det visning på Park, och som det ser ut nu så åker vi till Stockholm på Lördag, och stannar till Måndag. Men planerna kan ändras, man vet aldrig. Ska bli skitkul alltihop i alla fall. Nu ska jag kolla lite Sex and the City strax, dricka lite mer te också, mums för CHAI-te, det är smaskens.
Regnet smattrar på rutan med, så det är mysvarning hemma hos mig, kommer somna gott om regnet fortsätter...


NattiPuss
J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0