´til I collapse


Nu ska jag göra ordning mig, har precis duschat. Samtidigt som jag lagar mat inför kvällen till mig och pappsen. Blir spenatsoppa. Aldrig gjort det förut, men tror det blir skitbra! Lite höstmat, med soppa liksom. Och jag ääälskar soppa! Men bäst är ju tomatsoppa, som jag förövrigt åt i förrgår som mamma gjort själv, sååå underbart gott! Fika med Michelle väntas nu, gymmet blir imorrn kväll med Charlotte, borde kanske kolla nya träningsskor m.m. sen...  Puss!

Mitt egna recpet på Spenatsoppa:
Vatten (såklart)
Grönsaksbuljong
Fryst spenat
Vitlöksklyfta
Vitpeppar
Salt
Vitlökspeppar
Lite Gräddfil (om man vill)

Så gör du:
Koka ihop allt detta bara och servera det som ni själva vill.
Pappa ska ta ägg och något bröd till, men jag äter den som den är..

Sååå enkelt. Smaklig Måltid!

Kommentarer
Postat av: bella

spenat med ägg is the shit :)

Saknar det också hörrö! Nu bor vi fan hundra mil från varann haha! Sjukt..

2008-09-16 @ 19:19:06
URL: http://buus.blogg.se/
Postat av: Anonym

tycker jag verkligen att du ska , jag saknar dej med vet du , får kommer ner till gbg när jag är ledig =)

2008-09-16 @ 19:23:53
URL: http://liijnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0