trying different thing


Idag har jag varit riktigt duktig! Har städat hela lägenheten jätte noggrant - dammat, dammsugit, till och med skurat väggarna och tvättat fönster, u name it. Jag har helt enkelt varit GRYM idag. Tog ganska lång tid, men det är så underbart skönt när allt är klart och man bara kan luta sig tillbaka. Nu kan man faktiskt Se ut genom våra balkongfönster. Pappa är väldigt noga med städning, men tvätta fönster är inte hans grej. Han har anställt fönsterputsare innan, men tydligen så var det ett braaa tag sen han gjorde det.. Har varit på banken, och solat precis. Äter lite mellanmål/lunch nu och ska snart iväg och träna. Ändrade planer, igen - Michelle hann inte med stan och Modellgrejen, så jag kör MRL passet med Charlotte istället för S-Core. Vila lite nu innan gymmet, hörs senare!



Kommentarer
Postat av: Malin

Ja det är fint att promenera här :) Åh, har ni också blivit kontaktade av det där Studio eller vad det heter? Som öppnar i Nordstan?



Ha en fin kväll :)

2008-09-24 @ 20:58:07
URL: http://malinjohannajansson.blogg.se/
Postat av: Malin

En kompis till mig hade blivit uppringd från en studio som öppnar i Nordstan. Vi är fem st som ska få gratis styling, sminkning och fotografering. Vet dock inte om jag hinner gå pga skolan



Tänkte om det var samma grej ni skulle på, men snabbläste bara ditt inlägg så... ;)

2008-09-24 @ 21:02:24
URL: http://malinjohannajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0