turn the music up in here


Idol var helt okej, bra jury. Programmet blir ju dock inte vidare värst långt med tanke på den jädrans reklamen. Helt sjukt att reklamen tar upp längre tid än programtiden liksom, skam!
Alltid lika kul att se dom som verkligen gör bort sig, det är helt sjukt hur någon kan tro att dom kan tävla i TV med sin röst när den knappt kan ta en ton rätt, förlåt för mina hårda ord men, det är ju sanningen, att dom inte hör det själva.. Tycker faktiskt synd om dom. Okej, man kan sjunga exakt som man vill, när man vill och vart man vill, det gör jag också, men jag håller mig i duschen, hemma framför youtube osv. Men att gå till ett tävlande sångprogram som visas i TV, förstår inte.. Vill man synas eller bara göra bort sig? Well well, tufft att vissa vågar iaf, trots.... Inte meningen att vara hård men.

Jag är grymt sugenUSA nu alltså, blir bara mer och mer för var dag som går. Så snart måste jag nog börja styra och planera lite. För det ska bli av, framöver... Sjukt taggad !!
Imorrn ska jag faktiskt till en second hand butik för första gången (varit för skeptisk till de innan), som Anna darling tipsat mig om, - med massa bra märken och bra utbud. Ska bli spännande, sen fika och lite mer skojsigheter.
Glömt att visa min nya dator, slänger upp en bild här. Ha en mysig kväll, nu blir det te !





Kommentarer
Postat av: Jenny

Saknar dig snygging!!!

2008-09-04 @ 14:04:29
Postat av: Julia

saknar dig med bästa !

2008-09-04 @ 14:25:24
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Funderade på en rosa vaio ett tag, men de blev en svart/silvrig HP istället : )

2008-09-04 @ 14:49:45
URL: http://lindaslya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0