u can break my spirit



Tråkig nyhet - Frölunda förlorade mot Linköping idag med 2-1. Vad håller ni på med grabbar? Tydligen så hade till och med hemmapubliken buat åt spelarna, vilket jag förövrigt inte tycker är så nödvändigt men..
Har legat ner en lång stund nu. för Dum som jag är så åt jag ju creme fraise förut till maten, och nu har jag ont i magen och är svullen typ, är laktoskänslig och har varit de det senaste året, tror i alla fall att det är det som smärtan och svullnaden beror på, Sjukt tråkigt! I-landsproblem, I know - men ändå. Haha, jag skrattar så mycket åt min lilla pappa, han ligger och kollar på NEXT på MTV, och helt plötsligt hör man honom skratta och säga NEXT!! Helt inne i det där skitprogrammet, så rolig. Mys vid TVn en sväng nu - jag vet att jag är lat. Later!

TIPS !!



Läkerol split!

Lingonberry licorice

Vilda lingon och lakrits i en
spännande smakkombination.

(jag äälskar dem)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0