everything I need


Hemkommen från en underbar dag med Mimmi, tack gumman!
Började med en fika efter träning m.m. hemma. Jag mötte upp henne och en kompis till henne på Kosmos, fikade lite (Blodapelsinjuice, mmmm) och gick sedan till Super Sushi där jag köpte med mig vegsushi, eftersom Mimmi inte kunde gå in, och vi skulle dessutom ta vagnen hem till Malte (my boy) för att gå ut med honom.  
Efter en stund hos Mimmi och mys med Malte, så tog vi oss in till stan igen för lite ärenden och ännu lite fika, denna gång på Espresso House. Sen hem till mig, boka matchbiljetter och kirra lite. Det hade varit strålande heeela dagen, nästan lite för varmt tillochmed, och så började det spöregna, typiskt! Fick dessutom gå av vid centralen tack vare GAIS-arna som var tvungna att tåga längs spåret, så vi blev ääännu blötare i regnet. Väl framme hoppades vi på plats under tak, men icke.
Regnade i princip hela matchen, men men... Det var kul ändå, trots den tråkiga förlusten (29.801 på Ullevi, inte dåligt). IFK var inte på topp alltså, bad bad... Någon som också tyckte det var kul, var gubben i kiosken på matchen när jag frågade om man kunde köpa endast korvbröd, haha, blä för korv liksom.
I morgon är det tvättdax, usch! Har äntligen fått cykeln uppmonterad, med hjälp av pappa igår, okej, han gjorde hela jobbet... Så ska ta ett till hårt pass i morgon, sååå skönt att få upp pulsen ordentligt.
Sover ensam i natt, de suger. I en stor säng, alldeles ensam. Okej om man ligger i en liten, då känns de ändå okej, men i en stor säng där egentligen två ska ligga liksom.. buuut, That´s life, haah. Trvis ändå. Nu ska jag snart slagga. Bjuder på lite bildupdate. Ha en mysig fortsatt kväll ni som är vakna!



underbart på Marstrand i lördags


söndags-shopping med posebrorsan (och sis är likadan)


Malte myser i mitt knä at Mimmi´s place



MATCHEN - regnig, kall, halvkasst spel, men hur kul som helst ändå!


( För viktigaste infon hänvisar jag till www.mimmikahlin.blogg.se)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0